Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 20, 2010

Azure Diamond Generation's View

Bismillahi walhamdulillah...


Assalamualaikum wbt...


Azure Diamond Generation? Program follow up untuk adik2 yang dikasihi kerana Allah. Alhamdulillah, walau hati terluka dan agak down pada awal-awal program, namun kasih sayang dan rahmat dari Allah memberiku kekuatan untuk bangkit dan meneruskan program seperti yang telah dirancang. Mujur Allah mendatangkan akhawat tercinta, ukhti Asma', Ukhti 'Aisyah Humaira and especially Ukhti Khazinatul Asrar yang banyak menenangkan dan meniupkan kata-kata semangat buatku di kala hatiku teruk terluka... Subhanallah, Walhamdulillah. Syukran ya ukhti. Jazakumullahu khairan katsira di atas bantuan dan semangat yang antum hulurkan sepanjang program. Walaupun program ini terlalu banyak kekurangan, tetapi kesungguhan dan keikhlasan yang kalian tunjukkan dan sumbangkan sangat besar maknanya di sisi Allah. Semoga Allah memberkahi usaha kita untuk agamaNya, ameen... =)

Ayat Hafalan: Sesungguhnya dalam penciptaan langit dan bumi, dan pergantian malam dan siang terdapat tanda-tanda (kebesaran Allah) bagi orang yang beraqal, (iaitu) org2 yg mengingat Allah sambil berdiri, duduk, atau berbaring dan mereka memikirkan tentang penciptaan langit dan bumi seraya berkata, "Ya Tuhan kami, tidaklah Engkau mencipta ini sia-sia; Mahasuci Engkau, lindungilah kami dari azab neraka..." (Ali-Imran, 3:190-191)

Moga-moga Allah melindungi adik-adikku di rumah, dan sentiasa memberikan mereka hidayah dan kekuatan untuk istiqomah menjaga iman dan mengamalkan apa yg telah diucapkan oleh bibir-bibir mereka. Allah Maha Melihat hamba-hambaNya. Dia akan memberikan kepada siapapun hambanya yang meminta kepadaNya dengan hati yang ikhlas dan bersungguh-sungguh. Mari adik-adikku, kita sahut seruan ilahi... junjung sunnah Rasulullah SAW!!!

p/s: video dan gambar-gambar khas untuk adik-adik akan akak info tentang lokasi untuk di download dalam masa terdekat. Jangan lupa homework yang diberi ya. Kalo tak dapat bukak www.eramuslim.com, bleh juga amik artikel daripada majalah SOLUSI, Millenia Muslim, atau Majalah i. InsyaAllah akak akan update info latest dalam blog dan juga emel. Rajin-rajin juga hantar emel pada akak. Uhibbukum Fillah (^_^).

Perjalanan Masih Jauh... Minta doa bersama.
Wassalam.

0 comments:

 

Text